შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
დაბალი
1-5 ქულა
საშუალო
5-6 ქულა
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
მაღალი
9-10 ქულა
გამომეტყველებითი კითხვა
ვერ კითხულობს, არ იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ნაწილებს.
კითხულობს, მაგრამ ხშირად აკეთებს  ხანგრძლივ  პაუზებს , ნაკლებად  იყენებს ინტონაციებს.
სწორად წარმოთქვამს  სიტყვებს, აქვს გამართული და სწორი  მეტყველებ, მაგრამ ადვეკვატურად  ვერ იყენებს ლოგიკურ პაუზებს.
კითხულობს გამართულად და მეტყველებს კარგად. ხმისა და ინტონაციის საშუალებით ზუსტად  გადმოსცემს პერსონაჟის  ხასიათს.
ჯგუფური მუშაობა
არ ეხმარება  ამხანაგს, არ შეუძლია  დამოუკიდებლად მუშაობა ნაკლებად ავლენს ინტერესს  გაკვეთილისადმი.
ცდილობს  ჩაერთოს ჯგუფის მუშაობაში, შეასრულოს მიცემული დავალება, თუმცა ესაჭიროება  დახმარება.
ჩართულია ჯგუფის მუშაობაში,  ასრულებს  დავალებას , მაგრამ  უძნელდება დამოუკიდებლად   დასკვნების გაკეთება.
კარგად იცნობს ჯგუფური მუშაობის პრინციპებს, ასრულებს ყველა სახის დავალებას აქვს  აზროვნების  უნარი,
ჯგუფის პრეზენტაცია
არ მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში,  არც ცდილობს თავის წარმოჩენას.
მონაწილეობს მაგრამ ვერ აკეთებს  დასკვნებს.

უნარი შესწევს  წარმოადგინოს ნებისმიერი დავალება მაგრამ უძნელდება   მიზნის  შესაბამისი  დასკვნების გაკეთება.

დავალებას   ასრულებს  მიზნის შესაბამისად. მთლიანად ორიგინალურია.

No comments:

Post a Comment