შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-5 ქულა
|
საშუალო
5-6 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
|
მაღალი
9-10 ქულა
|
გამომეტყველებითი კითხვა
|
ვერ კითხულობს, არ იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ნაწილებს.
|
კითხულობს, მაგრამ ხშირად აკეთებს ხანგრძლივ პაუზებს , ნაკლებად იყენებს ინტონაციებს.
|
სწორად წარმოთქვამს სიტყვებს, აქვს გამართული და სწორი მეტყველებ, მაგრამ ადვეკვატურად ვერ იყენებს ლოგიკურ პაუზებს.
|
კითხულობს გამართულად და მეტყველებს კარგად. ხმისა და ინტონაციის საშუალებით ზუსტად გადმოსცემს პერსონაჟის ხასიათს.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
არ ეხმარება ამხანაგს, არ შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა ნაკლებად ავლენს ინტერესს გაკვეთილისადმი.
|
ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფის მუშაობაში, შეასრულოს მიცემული დავალება, თუმცა ესაჭიროება დახმარება.
|
ჩართულია ჯგუფის მუშაობაში, ასრულებს დავალებას , მაგრამ უძნელდება დამოუკიდებლად დასკვნების გაკეთება.
|
კარგად იცნობს ჯგუფური მუშაობის პრინციპებს, ასრულებს ყველა სახის დავალებას აქვს აზროვნების უნარი,
|
ჯგუფის პრეზენტაცია
|
არ მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში, არც ცდილობს თავის წარმოჩენას.
|
მონაწილეობს მაგრამ ვერ აკეთებს დასკვნებს.
|
უნარი შესწევს წარმოადგინოს ნებისმიერი დავალება მაგრამ უძნელდება მიზნის შესაბამისი დასკვნების გაკეთება.
|
დავალებას ასრულებს მიზნის შესაბამისად. მთლიანად ორიგინალურია.
|
No comments:
Post a Comment